A megújult Városi Ügyfélszolgálat elektronikus ügyfélhívó rendszerének kialakításával párhuzamosan elindult a városi honlapon az e-bejelentés is. A szentendre.hu főoldaláról elérhető felületen egyszerűen, gyorsan lehet a legördülő menüben bejelenteni a városban tapasztalt úthibákat, illegális hulladéklerakókat és egyéb, a városüzemeltetés körébe tartozó feladatokat. A városi honlapon a http://szentendre.hu/ugyintezes/e-bejelentes/ menüpontban fotók feltöltésére is lehetőség van.
Az e-bejelentés mellett a Városi Ügyfélszolgálat általános e-mailcímére (ugyfelszolgalat@szentendre.hu) továbbra is várják az alábbi ügyekben a leveleket:
- Távhő és hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyintézés
- Parkolási ügyintézés
- Önkormányzat Vagyongazdálkodási Irodával kidolgozott együttműködésben:
– önkormányzati ingatlanok karbantartási igényeinek bejelentése
– kiadó és bérelhető ingatlanokról tájékoztatás
– kiadó ingatlanok pályázati anyagának kezelése
– lakásigény bejelentés formanyomtatványon, adategyeztetés a már beadott lakásigénylőknél
– jövedelem, adó és közműtartozás igazolások leadása
– lakásba bejelentési kérelem
– szerződéshosszabbítási igény bejelentése
– részletfizetési kérelem bejelentése - Közterület fenntartással kapcsolatos bejelentések
- Köztisztasági és hulladékgazdálkodási bejelentések
- Városüzemeltetéssel kapcsolatos bejelentések
- Behajtási és parkolási engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
- Iktatott dokumentumok leadása
Kapcsolódó cikkünk: http://szentendre.hu/megujult-a-varosi-ugyfelszolgalat/