2021. 09. 18.

szombat

SZENTENDRE időjárás

Ügyintézés, hibabejelentés elektronikusan

2018. október 19., 10:22

A megújult Városi Ügyfélszolgálat elektronikus ügyfélhívó rendszerének kialakításával párhuzamosan elindult a városi honlapon az e-bejelentés is. A szentendre.hu főoldaláról elérhető felületen egyszerűen, gyorsan lehet a legördülő menüben bejelenteni a városban tapasztalt úthibákat, illegális hulladéklerakókat és egyéb, a városüzemeltetés körébe tartozó feladatokat. A városi honlapon a http://szentendre.hu/ugyintezes/e-bejelentes/ menüpontban fotók feltöltésére is lehetőség van.

Az e-bejelentés mellett a Városi Ügyfélszolgálat általános e-mailcímére (ugyfelszolgalat@szentendre.hu) továbbra is várják az alábbi ügyekben a leveleket:

  • Távhő és hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyintézés
  • Parkolási ügyintézés
  • Önkormányzat Vagyongazdálkodási Irodával kidolgozott együttműködésben:
    – önkormányzati ingatlanok karbantartási igényeinek bejelentése
    – kiadó és bérelhető ingatlanokról tájékoztatás
    – kiadó ingatlanok pályázati anyagának kezelése
    – lakásigény bejelentés formanyomtatványon, adategyeztetés a már beadott lakásigénylőknél
    – jövedelem, adó és közműtartozás igazolások leadása
    – lakásba bejelentési kérelem
    – szerződéshosszabbítási igény bejelentése
    – részletfizetési kérelem bejelentése
  • Közterület fenntartással kapcsolatos bejelentések
  • Köztisztasági és hulladékgazdálkodási bejelentések
  • Városüzemeltetéssel kapcsolatos bejelentések
  • Behajtási és parkolási engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
  • Iktatott dokumentumok leadása

 

Kapcsolódó cikkünk: http://szentendre.hu/megujult-a-varosi-ugyfelszolgalat/